BMW S 1000 RR
Прецизно насочен към ефективността: RR. Там, където той се движи, лидирането е въпрос на милиметри. За това ние непрекъснато усъвършенстваме този супермотоциклет: от новата аеродинамична облицовка с уинглети през калника на предното колело с M Brake Ducts до ориентираните към производителността детайли от рода на ръкохватката за бързо подаване на газ, която скъсява пътя на газта с 14 градуса. С режима на каране Pro сега винаги ще държиш под контрол всяка ситуация. Целта беше, е и остава ясна: нова първа стартова позиция – #NeverStopChallenging.
Акцентите на супермотоциклета
























Невъзможно е вече да стоиш настрани от състезателната писта – както и от RR
Невъзможно е вече да стоиш настрани от състезателната писта – както и от RR
С по-аеродинамичната предна и странична облицовка ще постигнеш лично най-добро време. Новите уинглети генерират до 50% повече натиск върху пътя: при 150 km/h 5,9 kg, при 200 km/h 10,6 kg, при 250 km/h 16,03 kg и при 300 km/h – цели 23,10 kg. Това противодейства на склонността за каране на задна гума при ускоряване.
Performance на екрана
Performance на екрана
След обиколките на състезателното трасе следва боксът: След изключване/включване на запалването винаги се показва последният екран. Така запазваш концентрация и се фокусираш върху режима си на каране. В зависимост от предпочитанията има избор между Pure Ride Screen и три различни Core Screen. При студен двигател се показват полезните максимални обороти. Благодарение на комутационната светлина, мигането на целия брояч на оборотите е значително по-видимо. Всички други настройки също могат да бъдат видени бързо на TFT дисплея благодарение на ясното изображение.
Страстта се крие в сърцето – когато се крие
Освободена страст: В мощния четирицилиндров двигател BMW ShiftCam на RR с 210 к.с. (154 kW) въплътихме целия си опит от състезателната писта. M Brake Ducts в новия калник на предното колело охлаждат спирачния апарат при състезателен режим и така осигуряват по-голяма ефективност и по-постоянна точка на натиск. Те също произлизат от RR като плочата на веригата и ориентираните към производителността цилиндрови глави. Асистентът за скорости Pro позволява серийно много прецизни процедури по превключване.
Ситуациите на каране, показани тук, са извършени от професионалисти при контролирани условия. Имитирането им може да доведе до сериозни наранявания.
Рамкови условия – буквално
Рамкови условия – буквално
Точност до милиметър за най-голяма прецизност при каране: M Chassis Kit с елемент за повдигане на задната част и регулируема точка на въртене на кобилицата е вече сериен. Прорезите в рамката осигуряват странична гъвкавост. Плоският ъгъл на кормилната глава и изместването на вилковия мост осигуряват точност на насочване на предното колело. Демпфирането на DDC при Road, Dynamic, Race с Race Pro 1 до 3 позволява да се пътува по междуселските пътища с демпфиране за път.
Уверено на лов за завои
Уверено на лов за завои
Серийно наличните вече режими на каране Pro и новия сензор за ъгъла на завиване позволяват две нови функции: Brake Slide Assist за забавянето и Slide/Slip Control за ускоряването. Сензорът на ъгъла на завиване измерва ъгъла ти на отклонение и в комбинация с DTC осигурява оптимално приплъзване. При което DTC Setting 2 и 3 е оптимизиран за състезателно трасе и сликове. Brake Slide Assist ти подпомага в това да овладяваш опасните Powerdrifts буквално с едно докосване: за завладяваща динамика при всеки завой.
Създаден точно за нуждите ти
- Пакет M
- Динамичен пакет
- Пакет Race
- Карбонов пакет
- М пакет фрезовани части
M пакетът подчертава спортния профил на RR. Ексклузивният лак Lightwhite uni/M Motorsport е включен само в този пакет и придава на мотоциклета мощен външен вид. Пакетът включва: M спортна седалка за оптимална опора по време на преследването на решаващите милисекунди. Оптимизираните по отношение на теглото М карбонови джанти с М ленти за максимум динамика на движение. Или алтернативно избираемите М стоманени джанти. Освен това М системата за опора на крака и черната капачка на резервоара.
Динамичният пакет подчертава спортните качества на RR за допълнителна ефективност и комфорт. Пакетът включва: ексклузивната електронна ходова част DDC, подходяща за спортни състезания, с цел оптимално демпфиране и оптимален контакт с пътното платно при всяка пътна обстановка. Както и режимите на каране Pro с 3 допълнителни режима на каране Race Pro и други важни настройки за състезателната писта, като Launch Control, Pit-Lane-Limiter, Wheelie Control, Brake Slide Assist, Slide Control. Освен това са включени и електронен темпомат и отопляеми ръкохватки.
Пакетът Race оптимизира RR за водачите с амбиции в моторния спорт. Пакетът включва: верига M Endurance, която не изисква поддръжка и е оптимизирана по отношение на теглото. Както и ексклузивно предлаганата в пакета изпускателна система за отработени газове M Titan от Akrapovič за още по-спортен външен вид при значително намаляване на теглото или алтернативно – висококачествения спортен шумозаглушител Slip-on от титан.
Висококачественият карбонов пакет подсилва външния вид на мотоциклета и го превръща в супермотоциклет. Пакетът включва: капаци за предно и задно колело, защита на веригата, капак на зъбното колело, както и горни странични панели на обшивката. Допълнително монтираните части, вдъхновени от моторните спортове и изработени от лека подсилена с въглеродни влакна пластмаса, добавят благородни и спортни акценти с високотехнологичен характер.
М пакетът фрезовани части с висококачествени компоненти и ексклузивното M брандиране подчертава спортния характер на машината. Пакетът включва: Фрезовани части от анодиран алуминий, сред които сгъваем и регулируем спирачен лост и лост на съединителя, включително Brake Lever Guard – оборудване с максимална стойност.
Дизайнът е много повече от само външен вид
Три варианта, един характер
Независимо от това кой вариант ще изберете: Тук не избирате милиметри или милисекунди, а единствено вашите предпочитания. Въпреки това обаче е ясно: Всеки RR е насочен към истинска ефективност.
3 години спокойствие
Ride on & on & on. Даваме ти една допълнителна година.
От този момент при покупката на мотоциклет получаваш още една година безгрижие допълнително към законово регламентираната гаранция.
Подкупващо излъчване и оборудване
Суперспортен и безкомпромисно компактен. Дизайнът на RR насочихме изцяло, до последния детайл, към ефективността. Оптимизираната предна и задна странична облицовка с по-аеродинамични уинглети подкрепя още по-настойчиво стремежа към първа стартова позиция. Опционалния пакет за спътника със седалка и стъпенки за спътника включва допълнително и капак на седалката за спътника. От предната част до късата задна част с лесно демонтираща се стойка за регистрационен номер – RR демонстрира близостта си до моторния спорт.
Още повече моторен спорт

Дните на предизвикателството
Спиращи дъха преживявания на състезателната писта. Подгответе се за много адреналин.