Данни и оборудване
BMW R 1300 R
Маневрен, адаптивен, комфортен: R 1300 R не познава граници – само възможности. Господар на завоите или спортен турер? Той пренася на пътя най-доброто от двата свята. С мощен боксерен двигател, изчистен дизайн и интелигентна технология, той подчертава твоя начин на живот. Той е готов да пренесе на пътя твоята индивидуалност. Открий тук широкообхватното техническо оборудване за динамичния Roadster.
Задните фонове на някои от изображенията са създадени с помощта на изкуствен интелект.
Технически данни
Двигател
Номинална мощност
107 кВт (145 к.с.) при 7,750 об/мин
Система за изчистване на отработените газове
3-пътен катализатор с регулиране
Тип
Въздушно/течно охлаждан четиритактов плосък двойноцилиндров двигател с двойни горен и веригови разпределителни валове (BMW ShiftCam) и балансови зъбни колела
Отвор x дължина на хода
106.5 mm x 73 mm
Работен обем
1,300 cc
Макс. въртящ момент
149 Нм при 6,500 об/мин
Коефициент на компресия
13,3 : 1
Подготовка на гориво
Electronic intake pipe injection / digital engine management system with throttle-by-wire
Стандарт за отработени газове
EU 5+
Ходови характеристики/разход
Максимална скорост
над 200 кч/ч
Разход на 100 km съгласно WMTC
4.8 l
Емисии на CO2 съгласно WMTC
110 g/km
Вид гориво
Super unleaded (max. 15 % Ethanol, E15), 95 ROZ/RON, 90 AKI; adaptive fuel quality regulation (91-98 ROZ/RON)
Stationary noise
88 dB(A)
Електрическа система
Генератор
650 W
Акумулатор
12 V/14 Ah, необслужваем
Предаване на сила
Съединител
Многодисков в маслена баня, Anti Hopping, хидравлично задействан
Скоростна кутия
Шестстепенна скоростна кутия с кукично превключване
Вторично задвижване
Карданен механизъм
Ходова част/спирачки
Рама
Концепция на рамата в две части, съставена от основна рама и завинтена към нея задна рама, поддържащ двигател
Задвижване на предно колело/пружинни елементи
Телескопична вилка Upside-Down
Задвижване на задно колело/пружинни елементи
BMW Motorrad EVO-Paralever, cast aluminium single-sided swingarm, continuous swingarm bearing axle, central suspension strut
Ход на амортисьора отпред/отзад
140 mm / 130 mm
Междуосово разстояние
1,503 mm
Инерционен ход
127 mm
Ъгъл на кормилната колона
62.5°
Колела
Алуминиеви лети колела
Размер на предната джанта
3,50 x 17"
Размер на задната джанта
6,00 x 17"
Предни гуми
120/70 ZR17
Задни гуми
190/55 ZR17
Предна спирачка
Twin disc brake, diameter 320 mm, 4-piston radial brake caliper
Задна спирачка
Единична дискова спирачка, диаметър 285 мм, плаващ апарат с 2 бутала
ABS
BMW Motorrad Integral ABS Pro (напълно интегрална спирачна система, оптимизирана за легнало положение)
Размери/Тегло
Височина на седалката при собствено тегло на превозното средство
785 mm
Дължина на разкрачката при собствено тегло на превозното средство
1,765 mm
Полезен обем на резервоара
17 l
от тях – резерва
ок. 4 l
Дължина
2,126 mm
Височина
1,112 mm (without mirror, at DIN unladen weight)
Ширина
864 mm (above mirror)
Тегло в сухо състояние
227 kg
Собствено тегло в готовност за движение, напълно зареден с гориво
239 kg
1)
Допустимо общо тегло
460 kg
Допълнителен товар (при серийно оборудване)
221 kg
1) Съгласно Регламент (ЕС) 168/2013 с цялото оборудване, със серийно оборудване и зареден с мин. 90% от полезния обем на резервоара.
Оборудване
Серийно оборудване
- Keyless Ride
- DCC
- Заряден контакт USB C
- Dynamic ESA
Допълнително оборудване
- DSA
- Спортно окачване
- Спортни гуми
- DTC-Shift/Core-Screens
- Държач за навигация с електронна блокировка
- Riding Assistant
Специални принадлежности
- Капак на седалката за спътника
- Карбонов защитен капак за цилиндъра
- Раница за резервоара, черна, 5 – 8 l
- Куфар, 26 l + 29 l, електрифициранЗащита за ъглова предавка отзад
+ Прочети още